حضور ترودو در یک تجمع انتخاباتی با جلیقه ضدگلوله از بیم ترور

نخست‌وزیر کانادا سخنرانی انتخاباتی خود در اُنتاریو را در حالی برگزار کرد که از بیم حمله مسلحانه، جلیقه ضد گلوله زیر پیراهنش پوشیده بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا شب گذشته، سخنرانی انتخاباتی خود در اُنتاریو سیتی ایالت میسیسیگا را در حالی برگزار کرد که از بیم ترور شدن، جلیقه ضد گلوله زیر پیراهن خود پوشیده بود.

ترودو در حالی با تاخیر ۹۰ دقیقه‌ای در مقابل دوربین عکاسان ظاهر شد که تیم بزرگی از ماموران امنیتی، حفاظت شخصی و پلیس سواره‌نظام سلطنتی کانادا او را با لباس‌های معمولی و ساده همراهی می‌کردند.

رسانه‌های کانادایی به نقل از «استفانی دومولین» سخنگوی پلیس سواره‌نظام سلطنتی کانادا و «زیتا آستراواس» سخنگوی حزب لیبرال گزارش دادند این اقدامات امنیتی پس از آن صورت گرفت که ترودو به ترور تهدید شده بود. آن‌ها از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کردند.

در همین حال، «اندرو شیِر» رئیس حزب محافظه کار و حریف اصلی ترودو در انتخابات نخست وزیری هر گونه تهدیدات خشونت آمیز علیه نخست وزیر را غیرقابل قبول دانست و ناراحت کننده خواند.

ترودو پس از آن تهدید به مرگ شد که چندی پیش عکسی جنجالی از او با صورتی رنگ شده منتشر شد. در آن عکس که به سال ۲۰۰۱ و مراسم دانشگاه «وست پویت گری» بازمی‌گردد، ترودو صورت و گردن خود را قهوه‌ای کرده و با لباس علاء‌الدین از شخصیت‌های داستان‌های هزار و یک شب با دستاری روی سر عکس انداخته است.

پس از انتشار این عکس به رغم عذرخواهی عمومی ترودو، عده‌ای او را به رفتار نژادپرستانه متهم کردند. انتشار این عکس محبوبیت ترودو را در آستانه انتخابات کانادا زیر سوال برده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
كانادا و استراليا و ژاپن جزو كم بحران ترين كشوراي دنيان
البته هيچكس هم فكرش رو نميكرد يه روزي نيوزيلند كه اصلا اسمش رو هم كسي نشنيده بود خبرساز بشه
آخرین اخبار