تصادف اتوبوس و تریلی در شیراز/ مصدومیت ۲۷ نفر/ ترافیک سنگین در پل امام حسن مجتبی (ع)

رئیس اورژانس شهرستان شیراز گفت: تصادف اتوبوس و تریلی در بلوار امیر کبیر شیراز تاکنون ۲۷ مصدوم برجای گذاشته است.

تصادف اتوبوس و تریلی در شیراز/مصدومیت ۲۷ نفر/ترافیک سنگین در پل امام حسن مجتبی (ع)حمید رنجبر رئیس اورژانس شهرستان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: تصادف یک دستگاه اتوبوس و تریلی در بلوار امیر کبیر شیراز ۲۷ مصدوم برجای گذاشته است.

او افزود: برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه ۷ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده است.

رنجبر با بیان اینکه ۱۰ تن از مصدومان پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شدند، ادامه داد: تعداد ۱۰ نفر از مجروحان به بیمارستان مسلمین و ۷ تن از مصدومان نیز به بیمارستان شهیدرجایی شیراز انتقال یافتند.

رئیس اورژانس شهرستان شیراز، وضعیت عمومی مصدومان را مناسب اعلام کرد و گفت: علت حادثه نیز توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

او اظهار داشت: به دلیل این حادثه ترافیک سنگینی در بلوار امیرکبیر شیراز (پل امام حسن مجتبی) ایجاد شده بود که کار ارائه خدمات رسانی به مجروحان را برایمان سخت کرده بود.

رنجبر در پایان گفت: آموزش و فرهنگ سازی از شروع دوران ابتدایی در مدارس می‌تواند مناسب‌ترین زمان برای یادگیری و احترام به قوانین و مقررات رانندگی باشد چرا که آموزش‌ها در ذهن افراد نهادینه می‌شود و می‌تواند کمک شایانی در جلوگیری از بروز حوادث و تصادفات باشد.

انتهای پیام/م

جزییات تصادف در بلوار امیر کبیر شیراز

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار