روکش آسفالت ۵۴ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۵۴ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل روکش آسفالت شده است.

علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۳۰ هزارمتر مربع لکه گیری در جاده‌ها انجام شده گفت: راهداران پرتلاش دیار سبلان ۱۰۶ هزار مترطول درزگیری را نیز در نقاط مختلف استان انجام داده اند.

او تصریح کرد: در جهت افزایش ایمنی محور‌ها در کنار اقدامات مستمر انجام شده راهداران و تجدید خط کشی محور‌ها ۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده (رامبل) نیز که از مصوبات جلسه کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان بود انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اصلاح و بازسازی ۱۶۷ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه، ۵ هزارو ۳۵۰ مترمکعب زهکشی و دریواسیون پل‌های بزرگ و ریزش برداری را ازدیگر اقدامات راهداران سخت در شش ماه گذشته برشمرد و اظهار امیدواری کرد: فرمانداران شهرستان‌ها با تخصیص به موقع اعتبارات راهداران را در ارائه خدمات به مردم عزیز بیش از پیش یاری کنند.

انتهای پیام/ح

افزایش ایمنی محور‌هی مواصلاتی استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.