افزایش آمار تلفات حادثه ریزش هتل در نیواورلئان آمریکا

بر اثر ریزش طبقه فوقانی یک هتل نیمه‌ساخت در شهر نیواورلئان ایالت لوئیزیانای آمریکا، دست‌کم دو نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند.

افزایش آمار تلفات حادثه ریزش هتل در نیواورلئان آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «سی‌بی‌اس نیوز»، مقامات نیواورلئان اعلام کردند بر اثر ریزش طبقه فوقانی ساختمان یک هتل نیمه‌ساخت در این شهر دست‌کم دو نفر جان باختند و ۲۰ نفر زخمی شدند. این ساختمان در همسایگی محله تاریخی فرانسوی قرار دارد و بنا به گفته مقامات احتمال ریزش بیشتر آن نیز هست.

بنابر اعلام اداره آتش‌نشانی نیواورلئان، سه نفر در این حادثه مفقود شده‌اند که تاکنون تنها یک نفر از آن‌ها پیدا شده است. به گفته شهردار این شهر، در هنگام وقوع حادثه، ۱۱۲ نفر در ساختمان در حال کار بودند و همه حادثه دیدگان از این افراد هستند و کسی در خیابان‌های اطراف ساختمان هتل آسیب ندیده است. تاکنون دو جسد یافت شده که امدادگران قادر به بیرون آوردن آن‌ها از زیر آوار نیستند.

به دنبال این حادثه تمامی خیابان‌های اطراف ساختمان هتل مسدود و برخی از ساختمان‌های حوالی آن تخلیه شد. بنابر گزارش‌ها، این هتل ۳۵۰ اتاق دارد و در فضایی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار