رئیس پلیس راه راهور ناجا:

امکان یکطرفه شدن راه‌ها وجود ندارد

سردار حسینی گفت: اکنون در مسیر ایلام به مرز مهران شاهد ترافیک هستیم که دلیل آن تلاقی ترافیک رفت و برگشت زائران است، با وجود بار ترافیکی سنگین امکان یکطرفه شدن راه وجود ندارد.

امکان یکطرفه شدن راه‌ها وجود نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا درباره وضعیت محورهای مواصلاتی گفت: اکنون شاهد حجم بار نسبتا سنگینی در طول مسیر استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همچنین استان‌های همجوار آنها  هستیم.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه همچنان به تعداد زائران درحال برگشت اضافه می‌شود، اظهار کرد: کمتر از ۳۵ درصد از بار ترافیکی متعلق به زائران در حال خروج از کشور است؛ البته طی روز‌های آینده این معادله معکوس خواهد شد.

سردار حسینی درباره وضعیت جاده‌های منتهی به مرز‌ها گفت: اکنون در مسیر ایلام به مرز مهران شاهد ترافیک هستیم که دلیل آن تلاقی ترافیک رفت و برگشت زائران است و با وجود بار ترافیکی سنگین امکان یکطرفه شدن راه وجود ندارد؛ بر همین اساس در مسیر ایلام به مهران، گره‌های مقطعی و موقت وجود دارد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه در ساعات ۲ بامداد تا ۱۰:۳۰ صبح بار ترافیکی سنگینی در طول محور‌های مواصلاتی به ویژه مرز خسروی، دیده‌ می‌شود، بیان کرد:  معمولا از ساعت ۱۴ به بعد شرایط محورها برای لحاظ تردد مناسب‌تر است؛ البته در این بین  تصادفاتی در اثر خستگی و خواب آلودگی و همچنین به دلیل عجله و شتاب بی مورد اتفاق می‌افتد.


بیشتر بخوانید: مشکلات حمل و نقل زائران تا حدود زبادی رفع شده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار