رئیس اداره امور مالیاتی دامغان:

ابتدای امسال بیش از سه هزار نفر مؤدی در دامغان اظهارنامه مالیاتی تسلیم کردند

علی امام وردی گفت: ابتدای امسال سه هزار و ۲۳۶ نفر مؤدی حقیقی و ۴۱۱ نفر دیگر از حقوقی در دامغان اظهار نامه مالیاتی تسلیم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی امام وردی ئیس اداره امور مالیاتی دامغان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون سه هزار و ۶۴۷ نفر مؤدی در شهرستان دامغان اظهارنامه مالیاتی تسلیم کردند،گفت: از این تعداد مؤدی مالیاتی سه هزار و ۲۳۶ نفر مؤدی حقیقی و ۴۱۱ نفر دیگر از حقوقی هستند.

او ضمن بیان اینکه در شهرستان دامغان پنج هزار و ۷۹۲ نفر مؤدی حقیقی و ۷۶۰ نفر مؤدی حقوقی وجود دارند که در سامانه الکترونیکی سازمان امور مالیاتی ثبت‌نام کردند، افزود: اظهارنامه املاک در شهرستان دامغان به تعداد ۱۲۰ مورد اجاره املاک در اداره امور مالیاتی ثبت می‌شود.

رئیس اداره امور مالیاتی دامغان با اشاره به اینکه پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه در این شهرستان وجود دارد، ابراز داشت: پرداخت به‌موقع مالیات دولت را در رساندن به اهداف عالیه نظام و اجرای فرمان‌های رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی پشتیبانی خواهد کرد.

امام وردی در ادامه تصریح کرد: مالیات یکی از درآمد‌های غیرنفتی کشور محسوب می‌شود که اتکا به درآمد‌های غیرنفتی تنها راه برون‌رفت از بسیاری از مشکلات موجود است.

او با اشاره به اینکه هدف نظام مالیاتی شفاف‌سازی و سلامت اقتصادی کشور است، اظهار داشت: ترویج و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه عزم ملی را می‌طلبد و رسیدگی به مشکلات مالیاتی مؤدیان در رأس امور قرار دارد.

انتهای / م

ترویج و گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه عزم ملی را می‌طلبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.