خسارت بارش شدید باران به برخی تاسیسات زیربنایی در گیلان

بارش شدید باران به برخی تاسیسات زیربنایی ۹ شهرستان گیلان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: بارش باران که از بعد از ظهر دیروز در گیلان آغاز شد موجب خسارت و آبگرفتگی در ۹ شهرستان املش، رودسر، ماسال، شفت، فومن، تالش، لنگرود، رضوانشهر و صومعه سرا شد.

او با بیان اینکه بیشترین خسارت‌ها در شهرستان املش بوده است، افزود: طغیان رودخانه کیارود موجب تخریب پل روستای پلرود به طول ۴۰ متر و قطع راه ارتباطی ۳ روستای گرکرود، رود گوابر و گلستان سرا با بخش رانکوه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اظهار داشت: بارش باران همچنین موجب رانش زمین در ورودی روستای هلوسرای علیا و تخریب یک خانه و زیرآوار رفتن یک خودرو شد.

اکبری مقدم با بیان اینکه طغیان رودخانه شلمانرود نیز موجب آبگرفتگی شهر شلمان و لنگرود شده است، گفت: همچنین بارش شدید باران موجب مسدود شدن ۲ پل آب نما در شفت و بسته شدن راه چوبر به امامزاده ابراهیم شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان همچنین از سقوط یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین از روی پل سسار در جاده ماسال - صومعه سرا به داخل رودخانه در شب گذشته خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر غرق شد و سرنشین دیگر با کمک نیرو‌های امدادی نجات یافت.

اکبری مقدم با بیان اینکه بیشترین بارش از املش ۲۳۵ میلی متر گزارش شد، افزود: در رحیم آباد رودسر ۲۰۰ میلی متر باران و در تالش ۱۳۰ میلی متر باران باریده است.

او با اشاره به اینکه در دیگر شهرستان‌ها بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر شده است، تصریح کرد: همه نیرو‌های امداد رسان در ۹ شهرستان‌های گیلان آماده باش هستند.

انتهای پیام/ع

خسارت بارش شدید باران به برخی تاسیسات زیربنایی ۹ شهرستان گیلان

برچسب ها: بارش باران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.