توزیع روزانه ۲۵ هزار پرس غذا در موکب ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع روزانه ۲۵ هزار پرس غذا در موکب‌های وقفی مسیر تردد زوار اربعین در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برپایی چهار موکب از سوی مجموعه اوقاف استان برای خدمات رسانی به زواری که از مسیر استان کرمانشاه عازم پیاده‌روی اربعین می‌شوند، گفت : در این موکب‌ها روزانه ۲۵ هزار پرس غذا بین زوار توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه در موکب‌های وقفی برپا شده در مرز خسروی و منظریه عراق روزانه بیش از ۱۵ هزار پرس غذا بین زوار اربعین توزیع می‌شود، گفت : موکب‌های برپا شده در امامزاده باقر (ع) بیستون و جاده ماهیدشت نیز روزانه حدود ۱۰ هزار پرس غذا بین زوار توزیع می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: تمامی هزینه این موکب‌ها از محل درآمد موقوفات مرتبط استان شامل چهار موقوفه آیت‌الله کرکوکی، حاج محمدتقی اصفهانی، آغاغنی و صحبت‌الله خان کلیایی وهمچنین موقوفات دو استان کردستان و اردبیل تامین شده است.

صالحی افزود: نقطه قابل توجه در تامین هزینه موکب‌ها این است که بخش زیادی از هزینه‌های موکب‌ها از سوی موقوفات مناطق اهل تسنن تامین شده که نشان از اتحاد بین شیعه و سنی در ایران اسلامی دارد.

او سپس با بیان اینکه موقوفات وقفی برپا شده برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات از ۱۶ مهر مشغول خدمات دهی به زوار شده‌اند، گفت: این موکب‌ها تا دو روز بعد از اربعین به خدمات رسانی ادامه خواهند داد .

 

 

انتهای پیام/د

روزانه ۲۵ هزار پرس غذا بین زوار توزیع می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار