بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ مهر ماه ۹۸؛

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در رشت/ دستگیری سارق منزل در آستانه‌اشرفیه

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۱ مهر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در رشت

احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح گیلان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروی پراید متهمان در شهرستان رشت شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۳۵ ساله به همراه ۲ همدست ۳۰ و ۳۱ ساله‌اش دستگیر شدند.

احدی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل در آستانه‌اشرفیه

عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در نقاط مختلف این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی کردند، افزود: با پیگیری‌های ماموران انتظامی مخفیگاه متهم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه بیان داشت: پس از هماهنگی قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و در بررسی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل در این شهرستان و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

روشن قلب با بیان اینکه مالخر که در یکی از شهر‌های همجوار است، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری این فرد ادامه دارد.

او از معرفی متهم ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست: ضمن جدی گرفتن هشدار‌های پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت و رعایت نکات ایمنی، هرگونه مورد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.