ستاد بزرگداشت مقام معلم آغاز به کار کرد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از آغاز به کار ستاد بزرگداشت مقام معلم در سال تحصیلی ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: اولین نشست اعضا ستاد بزرگداشت مقام معلم در دفتر این مدیریت برگزار شد.

او افزود: برگزاری مراسمی مطلوب و در خور شان و منزلت معلمان از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است که بر همین اساس با تشکیل سریع ستاد بزرگداشت در صدد هستیم برنامه ریزی شایسته و منظمی را در این خصوص داشته باشیم.

عبدی پور بیان داشت: بزودی بخشنامه تکریم مقام معلم به مدارس شهرستان ارسال خواهد شد و لازم است تا مدیران با اطلاع رسانی دقیق و مناسب به همکاران، فرم‌های مربوطه را جهت تکمیل در اختیار آنان قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: طرح نکوداشت مقام معلم در شورای آموزش و پرورش جهت جلب مشارکت‌های میان بخشی بیان خواهد شد که انتظار داریم همه ادارات و دستگاه‌ها در جهت ارج نهادم به جایگاه ارزنده معلمان همراهی شایسته‌ای را داشته باشند.

شناسایی معلمان تلاشگر در بهبهان

این مقام مسئول گفت: معلمان تلاشگر و توانمند در این طرح شناسایی می‌شوند و انتخاب و معرفی معلمان دارای برجستگی‌های تخصصی و عمومی شغلی می‌تواند ضمن ایجاد انگیزه، موجبات جلب اعتماد و ایجاد همدلی و همراهی بیشتر فرهنگیان را فراهم کند.

او ادامه داد: کلیه فرهنگیان رسمی، پیمانی، آزمایشی و حق التدریس شاغل در واحد‌های آموزشی می‌توانند با تکمیل نمون برگ‌های شاخص و ارائه مستندات در طرح بزرگداشت مقام معلم شرکت کنند.

عبدی پور در پایان اظهار داشت: همت، تلاش و زحمات دلسوزانه فرهنگیان شهرستان برای تربیت و آموزش مطلوب و اثربخش دانش آموزان بی نظیر بوده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.