بارش برف در ارتفاعات سبلان

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: برف در بیست و یکمین روز ازماه مهر ارتفاعات کوه سبلان را سفید پوش کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس اطلاعیه صادره هواشناسی استان، طی دیشب تا صبح امروز شاهد بارش باران در سطح استان بودیم که بیشترین میزان بارش در مناطق مرکزی استان از ایستگاه باران‌سنجی خشکه رود اردبیل ۴۴ میلیمتر، ایستگاه سینوپتیک اردبیل ۴۱ میلیمتر و سرعین ۳۰ میلیمتر به ثبت رسید.

او افزود: در ارتفاعات سبلان نیز بارش برف نیز رخ داد که از ایستگاه باران‌سنجی آلوارس به میزان ۱۷ سانتیمتر گزارش شد.


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز آسمان شمال استان صاف با وزش باد خزری و در مناطق مرکزی و جنوبی استان، هوا ابری و نسبتا سرد بوده که تنها در نواحی منتهی به استان گیلان و شهرستان خلخال بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

محمدی بیان کرد: از عصر امروز با خروج سامانه بارشی از استان به تدریج از میزان ابر‌ها کاسته شده، اما به دلیل ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، امشب و به ویژه صبح فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای هوا به طور محسوس کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز دوشنبه تا آخر هفته جاری شرایط جوی استان، پایدار و در طول روز آسمانی غالبا صاف همراه با افزایش نسبی دما و شب‌های پاییزی خنک
به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ع

تداوم کاهش دمای هوا در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار