سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد؛

بیش از ۴۵۰۰ نفر از زائران در موکب درمانی قرارگاه اربعین قم ویزیت شدند

قدیر گفت: تاکنون ۴ هزار و ۶۹۰ بیمار توسط پزشکان در موکب درمانی قرارگاه اربعین قم ویزیت شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به خدمات رسانی موکب درمانی قرارگاه اربعین گفت: این موکب به همت خیرین و با نظارت و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در مصلی قدس دایر است و به زائران حسینی خدمات رسانی می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از زمان شروع این موکب تا به امروز ۴ هزار و ۶۹۰ نفر توسط پزشکان ویزیت شده‌اند که اغلب آن‌ها زائران دیگر کشور‌ها بوده‌اند.

قدیر بیان کرد: در موکب درمانی پزشکان عمومی و برخی از متخصصان بر اساس شیفت‌های تعریفی، حضور داشته و به صورت رایگان اقدام به ویزیت می‌کنند و در صورتی که بیماری نیاز به حضور در مراکز درمانی داشت، از طریق اورژانس ۱۱۵ اعزام صورت می‌گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین شش نفر از بیماران نیز، به عنوان بیمار بدحال تشخیص داده شدند که به بیمارستان‌های سطح شهر ارجاع داده شده و روند درمانی آن‌ها در حال پیگیری است.

قدیر با اشاره به تأمین داروی مورد نیاز موکب درمانی قرارگاه اربعین در مصلی قدس گفت: تاکنون ۹۰۰ میلیون ریال دارو توسط خیرین حوزه سلامت، تهیه و در اختیار موکب قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

ویزیت بیش از ۴۵۰۰ نفر از زائران در موکب درمانی قرارگاه اربعین قم

برچسب ها: اربعین ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.