پلوسی: ترامپ قوه تشخیص درست از غلط را ندارد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس جمهور این کشور به عنوان فردی «بدون قوه تشخیص درست از غلط» یاد کرد.

پلوسی: ترامپ قوه تشخیص درست از غلط را نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یاهونیوز، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت بعید می‌دانم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بتواند درست و غلط را از هم تشخیص دهد. او فقط کار‌های اشتباه مرتکب می‌شود.

پلوسی گفت: همانطور که گزارش‌ها نشان داد او از رئیس جمهور اوکراین برای تحقیقات درباره جو بایدن، معاون رئیس جمهور و پسرش درخواست کرده و در همان لحظه بود که به وضوح برای آغاز تحقیقات مربوط به استیضاح او متقاعد شدم.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره تماس تلفنی ماه ژوئیه ترامپ و ولادیمیر زلنسکی گفت من نمی‌توانم بگویم که آیا او درست را از غلط تشخیص می‌دهد یا خیر.

پس از افشای جزئیات تماس تلفنی جنجالی ترامپ و زلنسکی، رئیس مجلس نمایندگان در ۲۴ سپتامبر آغاز روند تحقیقات استیضاح ترامپ را اعلام کرد. پلوسی در آن زمان گفت در گزارش رابرت مولر، بازرس وزارت دادگستری مشهود است که رئیس جمهور اقدامات بسیاری را انجام داده است؛ جرایمی که قابل استیضاح است.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر گفته بود زمانی که نسخه‌ای از تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در تاریخ ۲۵ ژوئیه را منتشر کرد پلوسی به شدت عصبانی شد و پیشنهاد استیضاح را بررسی کرد. ترامپ در این مراسم بار دیگر پلوسی را «نانسی عصبی» خطاب کرد.

در حال حاضر، تحقیقات مقدماتی مجلس نمایندگان برای استیضاح ترامپ به دلیل درخواست او از اوکراین به منظور تحقیق در مورد جو بایدن، نامزد پیشتاز دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ و پسرش آغاز شده است. رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه آمریکا در مکالمه تلفنی جنجالی روز ۲۵ ژوئیه (سوم مرداد) خود با رئیس جمهور اوکراین، از این کشور خواسته بود درباره فعالیت‌های بایدن و پسرش تحقیق کند. این مکالمه به موضوع بحث‌برانگیز در آمریکا تبدیل شده و دموکرات‌ها در صدد بهره‌برداری هرچه بیشتر از آن و کشاندن پای ترامپ به میز استیضاح هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار