مدیر روابط عمومی منطقه ۱ شهرداری تهران خبر داد؛

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۱ دستگیر شد

صالحی از بازداشت معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۱ تهران خبر داد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۱ دستگیر شدمجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر بازداشت  معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۱  را تایید کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱ تهران افزود: ایشان حسب حکم مقام قضایی و از طریق مراجعه رابط قضایی بازداشت شد و ما در مدیریت شهری منطقه در حال حاضر اطلاع دقیقی از موارد اتهامات او نداریم.

صالحی تصریح کرد: اطلاعات به دست آمده ما در مدیریت شهری منطقه حاکی از آن است که بازداشت وی مربوط به اتهاماتی است که در گذشته و پیش از آن‌که او در مدیریت شهری مسئولیت داشته باشد متوجه او است.


بیشتر بخوانید: گردن ۴۸۴ نفر از قلدران و زورگویان محلات را شکستیم/ افزاش ۹ درصدی حمل سلاح گرم 


او در پاسخ به این سئوال آیا این اتهامات مربوط به فساد مالی است یا اخلاقی، گفت: هیچ اطلاعی در این باب نداریم و تنها می‌دانیم که اتهامات وارده مربوط به زمان قبل از تصدی گری او در مدیریت شهری است.

مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری منطقه ۱ تهران پس از دستگیری معاون توسعه منابع انسانی اقدامی در جهت آگاهی از اتهامات وی انجام داده است یا خیر؟ گفت: ما پیگیر هستم، ولی به دلیل آن‌که پرونده در دست ضابط قضایی است امکان دسترسی به محتویات آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار