مسیر پیاده راه گردشگری «قره درویش» تا «گردولی» در مشگین شهر احداث می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر از احداث مسیر پیاده راه گردشگری قره درویش تا گردولی واقع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر در بازدید از محل اجرای این پروژه گفت: با هدف بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های طبیعی این مسیر به طول ۶ کیلومتر اجرا می‌شود و موجب نظم دهی مسیر تردد گردشگران خواهد شد.

او با بیان اینکه پیاده راه می‌تواند زمینه دسترسی افراد به فضا‌های پیاده و بهره گیری از مواهب طبیعی را فراهم سازد، افزود: همچنین می‌توان مسیر‌های دوچرخه سواری نیز تعریف کرد.

ایمانی اظهار کرد: پیاده راه‌های گردشگری، رابط اصلی و پیوند دهنده فضا‌های پویایی شهری و گردشگران هستند و علاوه بر نقش اقتصادی و اجتماعی، عامل اساسی توسعه گردشگری و حضور فعال گردشگران در فضا‌های شهری محسوب می‌شوند.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مشگین شهر با عملیاتی شدن این مسیر، جذابیت‌های منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی سبب افزایش و بهبود کیفی تجربه بازدید کنندگان از مناطق طبیعی و حفاظت از ارزش‌های فرهنگی و محیط زیست می‌شود.

ایمانی با قدردانی از مردم نجیب قره درویش در اجرای این پروژه، افزود: مشارکت و استقبال اهالی قره درویش در طراحی و احداث این مسیر قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ع

احداث پیاده راه گردشگری موجب نظم دهی مسیر تردد گردشگران می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.