ملی پوش فوتسال بانوان:

لیگ بانوان کیفیت ایده آلی دارد

کریمی گفت: لیگ بانوان کیفیت ایده آلی دارد و در بازی ها شاهد این موضوع هستیم.

فرشته کریمی ملی پوش فوتسال بانوان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: لیگ بانوان همچنان با کیفیت ایده آلی جلو می رود، اما متاسفانه تیم ستارگان ورامین با مشکلاتی روبه رو شده که باعث شد در این هفته های اخیر تعداد گل بالایی را از مس رفسنجان و نامی نو اصفهان بخورد وگرنه همین تیم ورامین با تیم ما یعنی سایپا به تساوی سه بر سه رسید. می توانم بگویم تنها تیمی که از سایپا امتیاز گرفت همین تیم ورامین بود، چون ما همه بازی های خودمان را تا اینجای کار با پیروزی پشت سر گذاشته ایم.

او تصریح کرد: تیم شهروند ساری و دریژنو فرخشهر هم جزو تیم های خوب لیگ هستند. هر چه قدر که به پایان لیگ نزدیک می شویم، به خاطر مصدومیت هایی که برای بازیکنان در طول مسابقات به وجود می آید، یکسری تیم ها با مشکلاتی مواجه می شوند و مربیانی هم که روی این بازیکنانشان تمرکز کرده بودند به دردسر می افتند.


بیشتر بخوانید: داورانی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان سوت می‌زنند


لیگی خوب است که به تیم ملی کمک کند

کریمی افزود: لیگی خوب است که به تیم ملی کمک کند و بازیکنان از دل همین لیگ به تیم ملی کشورشان دعوت شوند. پویایی مسابقات باید به قدری بالا باشد که سطح بازیکنان رفته رفته بهتر شود و بازیکن سازی در این لیگ صورت گیرد.

ملی پوش کشورمان در ادامه گفت: تیم سایپا چهار تا بازیکن ۱۶ - ۱۷ ساله دارد که تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده اند و در همان اولین بازی که با ترکیب تیم به زمین رفتند برای سایپا گل زدند. این جوانان مستعد با تلاش هایشان عیار خودشان را به سرمربی نشان می دهند.

کریمی تصریح کرد: همیشه خانواده ها از من سوال می کنند که آیا این امکان وجود دارد که دختران ما هم در فوتسال مانند شما شوند؟ من به آن ها در جواب می گویم: «باید دختران شما از من هم بهتر شوند».

او افزود: خوشبختانه اکنون برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها در فوتسال بانوان بهتر شده است، زمانی که من فوتسال را شروع کردم هنوز برای بانوان تیم ملی وجود نداشت، اما اکنون وضع تغییر کرده و ایران بهترین تیم آسیا شده است. بازیکنان کشور ما به عنوان بهترین های آسیا و حتی به عنوان ۱۰ کاندیدای بهترین های جهان انتخاب می شوند. دختران این نسل هم باید اهدافشان را بلند کنند و بر تلاش هایشان بیافزایند چون شرایط آن ها بسیار بهتر از ما است. اگر از فوتسال بانوان حمایت بیشتری شود به یقین جزو بهترین ها می شویم و خوشبختانه نگاه مردم و مسئولان هم در دهه اخیر نسبت به ورزش بانوان بهتر شده است.


بیشتر بخوانید: هفته‌ای پر گل برای لیگ برتر فوتسال بانوان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار