نخستین آزمون جدی استیلی در تیم امید/ نبرد ستاره‌ها در دوحه

تیم ملی فوتبال امید ایران امروز (دوشنبه) در دوحه قطر به مصاف تیم ملی امید استرالیا می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی باید امروز (دوشنبه) با هدایت حمید استیلی به مصاف تیم استرالیا برود که خود را آماده مسابقات نهایی مقدماتی المپیک در تایلند می‌کند.

قرار است تیم امید در دیداری تدارکاتی، امروز به مصاف تیم استرالیا برود و به همین منظور درحال حاضر تیم امید در دوحه قطر است تا با شاگردان آرنولد دیداری تدارکاتی انجام دهند.

این تیم درحال حاضر ستاره‌های زیادی دارد که از میان آنها می توان به معراج اسماعیلى (ذوب آهن اصفهان)، عارف آغاسى (فولادخوزستان)، عارف غلامى (استقلال تهران)، محمد خرم الحسینى (ماشین سازی تبریز)، رضا شکارى (تراکتور)، یونس دلفى (شارلوای بلژیک)، امیر روستایى (پرسپولیس تهران)، رضا جبیره (صنعت نفت آبادان)، محمدرضا آزادى (تراکتور)، محمد آقاجانپور (شهرخودرو)، ابوالفضل رزاق پور (تراکتور)، سینا زامهران (شهر خودرو) و ... اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: برگزاری جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال امید


دیدار ایران با استرالیا، نخستین آزمون جدی استیلی در تیم امید است و دو تیم که ستاره های زیادی دارند در دوحه به مصاف هم می روند تا به پیروزی برسند. پیش از این تیم امید در دیداری دوستانه با شهر خودرو بازی کرد که به تساوی یک بر یک رسید.

در پایان لازم به ذکر است، یوز‌های جوان در مسابقات مقدماتی المپیک با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه هستند و کار سختی برای صعود به المپیک دارند.

دیدار تیم ملی امید امروز از ساعت ۱۸:۱۵ با استرالیا دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید ایران به مصاف استرالیا می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار