گودرزی در تذکر شفاهی:

استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری مخالفت با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی است

نماینده بروجرد گفت: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری مخالفت با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی میان نیرو‌ها است.

استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری مخالفت با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس در تذکر شفاهی، اظهار کرد: استرداد لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی رئیس جمهور توهین به نیرو‌های انسانی، کارکنان دستگاه‌ها و نمایندگان است چرا که ما چندین ماه روی آن وقت گذاشته‌ایم.

او بیان کرد: این لایحه بستر حل مشکلات بازنشستگان تلقی می‌شود و بسیاری از مشکلات را حل و فصل خواهد کرد.

گودرزی ادامه داد: معنایی ندارد که سه نفر در یک اداره کار مشابهی انجام دهند، اما به سه مشکل مختلف حقوق بگیرند، دربان وزارت نفت با دربان وزارت آموزش و پرورش چه فرقی دارد؟ چرا در اعطای حقوق تبعیض و بی عدالتی صورت می‌گیرد؟

نماینده مردم بروجرد گفت: هیچ آمار درستی از نیرو‌های انسانی در اختیار دولت نیست و علت این مسئله آن است که قانون مدیریت خدمات کشوری وجود ندارد و حقوق کارکنان باید از خزانه پرداخت شود.

او بیان کرد: لایحه مدیریت خدمات کشوری چرایی بزرگ در نظام اداری کشور به وجود می‌آورد و تذکر بنده به رئیس جمهور این است که استرداد لایحه فوق به معنای مخالفت با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی نیرو‌های انسانی است.

عبدالرضا مصری که در غیاب آقای لاریجانی ریاست جلسه مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: از آنجایی که مدت آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری به پایان رسیده این لایحه باید اجرا شود، ما قطعا این موضوع را در هیئت رئیسه مجلس به صورت جدی مطرح و جدی می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار