مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم عنوان کرد؛

روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس از قم به پایانه‌های مرزی‌ اعزام می شود

پوریافر گفت: روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس آماده انتقال مسافران و زائران به پایانه‌های مرزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، رضا پوریافر مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از تشکیل ستاد خدمات‌رسانی به زائران خبر داد وگفت: با توجه به‌واقع شدن شهر قم در مسیر زائران کربلا معلا سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم جهت ارائه خدمات به مسافران و زائران در ایام اربعین حسینی آمادگی کامل داشته و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی مراجعین است.

پوریافر ستاد خدمات‌رسانی به زائران را متشکل از نماینده کل حمل‌ونقل استان، مدیران انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقلی دانست و افزود: پلیس پایانه و نماینده حوزه علمیه نیز در این ستاد حضورداشته و تصمیمات لازم جهت مدیریت مسافران و رفع نیاز‌های مسافران و زائران گرفته می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم به تشریح اقدامات انجام‌شده به مناسبت اربعین پرداخت و تصریح کرد: کلیه پایانه‌ها و پارک‌سوار‌ها سیاه‌پوش شده و نماهنگ اربعین در فضای پایانه مرکزی پخش می‌شود و گشت بازرسی سازمان با رانندگان متخلف برخورد کرده و صورت‌وضعیت اتوبوس‌ها بررسی می‌شود.

پوریافر از پاسخگویی ۲۴ ساعته به زائران خبر داد و گفت: حتی در ایام تعطیل نیز زائران می‌توانند برای تهیه بلیت و آگاهی از ساعت حرکت اتوبوس‌ها با پایانه مرکزی تماس گرفته و پاسخ موردنظر خود را دریافت کنند همچنین برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای نیز در موکب پایانه مرکزی تدارک دیده‌شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بخش‌های موکب سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم واقع در پایانه مرکزی را اعلام و یادآورشد: ایستگاه صلواتی، ایستگاه فرهنگی، بخش واکس، محل ویژه شارژ موبایل، راهنمای زائر و محل استراحت بخش‌های موکب پایانه مرکزی بوده و مبلغین حوزه علمیه نیز در بخش فرهنگی آماده پاسخگویی به سؤالات شرعی زائران هستند.

پوریافر از برپایی نماز جماعت و ساماندهی نمازخانه‌های پایانه‌ها و پارک‌سوار‌ها خبر داد و ادامه داد: برنامه عزاداری بعد از نماز ظهر و عصر در پایانه مرکزی برپا بوده و بسته‌های فرهنگی شامل بروشور، کتاب فضائل زیارت اربعین، نقشه راهنمای مسیر و لوح‌های فشرده مذهبی بین زائران و مسافران توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بیان کرد: آب شیرین موردنیاز زائران در پایانه‌ها و پارک‌سوار‌ها تأمین‌شده و روزانه بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز بین مسافران توزیع می‌شود.

او تأمین امنیت پایانه‌ها را موردبررسی قرارداد و تأکید کرد: امنیت پایانه‌ها و پارک‌سوار‌ها با گشت زنی ۲۴ ساعت پلیس پایانه و نیروی انتظامی تأمین‌شده و مسافران و زائران مشکلی را گزارش نکرده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: تا روز‌های منتهی به اربعین اعزام مسافران به پایانه‌های مرزی ادامه داشته و روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس آماده انتقال مسافران و زائران به پایانه‌های مرزی است.

انتهای پیام/ح

اعزام روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس از قم به پایانه‌های مرزی‌

برچسب ها: اتوبوسرانی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار