بازدید رییس کل گمرک از سالن مسافربری پایانه مرزی چذابه

رییس کل گمرک با هیات همراه امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه از سالن مسافربری پایانه مرزی چذابه در استان خوزستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی میراشرفی رییس کل گمرک در سفر به استان خوزستان، از روند تجهیز ساختمان اداری گمرک چذابه بازدید کرد و سپس در سالن مسافری این پایانه مرزی حضور یافت و فعالیت کارشناسان فنی مستقر پای دستگاه ایکس ری چمدانی را بررسی نمود.

او همچنین ضمن حضور در بارانداز مرز چذابه و سالن تجاری (ترانزیت کالا) از نحوه خدمات رسانی کارشناسان سرویس ارزیابی برای خروج کامیونت، کامیون و تریلر‌های حامل اقلام غذایی برای موکب‌های مستقر در عراق و همچنین انجام تشریفات امور گمرکی خروج اتوبوس ها، مینی بوس‌ها و تانکر‌های به سمت کشور عراق بازدیدبعمل آورد.

میراشرفی در این بازدید ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای زائران حسینی گفت: کارکنان گمرک جمهوری اسلامی ایران در ۳ مرز مهران، چذابه و شلمچه به صورت شبانه روزی و تمام وقت به زائران حسینی خدمت رسانی می‌کنند و گمرک خسروی نیز در طول روز به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

رییس کل گمرک تصریح کرد: کارشناسان گمرکی مستقر پای دستگاه‌های ایکس ری چمدانی در شیفت‌های مختلف مشغول خدمت رسانی به زائران حسینی هستند و با کمترین ایستایی و توقف خدمات و تسهیلات مطلوب را به زائران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/گ

سفر رییس کل گمرک به خوزستان

برچسب ها: گمرک ، عتبات عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.