تحویل پسماند خشک، دریافت کیسه‌ آبی

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از توزیع کیسه‌های نایلونی آبی رنگ، ساخته شده از مواد بهداشتی و با کیفیت، در ایستگاه‌های بازیافت سراسر شهر خبر داد.

محمد منوچهری معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  گفت: کیسه‌های نایلونی بهداشتی ساخته شده از مواد با کیفیت، در ایستگاه‌های بازیافت سراسر شهر با هدف ذخیره، نگهداری و تحویل پسماند‌های خشک توزیع شد.

او افزود: تاکنون کیسه‌های نایلونی مشکی رنگ که تهیه شده از مواد نامرغوب بود، در ایستگاه‌ها در اختیار شهروندان قرار میگرفت که طی هماهنگی و اقدامات به عمل آمده، این کیسه‌ها حذف و کیسه‌های نایلونی آبی رنگ تهیه شده از مواد خام با کیفیت، جایگزین آن‌ها شد.

منوچهری ادامه داد: کیسه‌های مشکی رنگ از مقاومت و استحکام کافی برخوردار نبوده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی فاقد استاندارد‌های لازم بوده و به همین دلیل نیز در فرآیند بازیافت، برای تبدیل به مواد دیگر چندان مناسب نبود، اما کیسه‌های نایلونی آبی رنگ جدید از نظر بهداشتی دارای کیفیت بیشتری بوده و همچنین به لحاظ مقاومت و امکان بازیافت مناسب‌تر هستند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به این که تا چند روز آینده تمامی ایستگاه‌های بازیافت سطح شهر اصفهان به نایلون‌های بهداشتی آبی رنگ به جای کیسه‌های مشکی مجهز میشوند، بیان کرد: شهروندان از این پس میتوانند در صورت تمایل با تحویل پسماند‌های خشک خود، بسته به میزان وزن پسماند، کیسه‌های نایلونی بهداشتی تحویل بگیرند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

توزیع کیسه های نایلونی بهداشتی با کیفیت در ایستگاه های بازیافت شهر

برچسب ها: شهرداری ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.