درنشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد؛

۱۵پروژه در هفته تربیت بدنی افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان کفت: در هفته تربیت بدنی که از ۲۶مهرماه آغاز می‌شود ۱۵پروژه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل دهکده المپیک زاهدان برگزار شد اظهار داشت: این تعداد پروژه در شهر‌های نظیر هیرمند، قصر قند، کنارک، نیکشهر، زاهدان، ایرانشهر با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: احداث ساختمان سرپرستی و مانیتورینگ دهکده ورزشی، زمین فوتبال، سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این هفته است.

زابلی ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده و طی سال‌های ۹۱تا ۹۷کلنگ زنی شده است.

او ادامه داد: برنامه های هفته ورزش و جوانان با رویکرد های تمرکز بر تقویت بنیان خانواده، تقویت روحیه جهادی و حماسی، تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی و توانمند سازی کم توانان و تمرکز بر تندرستی اقشار و تقویت اخلاق و تعالی جامعه برگزار می شود.

او  افزود: برنامه های هفته ورزش و جوانان با رویکرد های تمرکز بر تقویت بنیان خانواده، تقویت روحیه جهادی و حماسی، تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی و توانمند سازی کم توانان و تمرکز بر تندرستی اقشار و تقویت اخلاق و تعالی جامعه برگزار می شود.

مدیرکل پرورش و جوانان استان کفت: ورزش، معنویت، ولایتمداری، پویایی و سلامتی ملی، توانمندی امید به آینده، سبک زندگی فعال و نهضت حسینی از جمله شعار‌های این هفته تربیت بدنی هستند.

انتهای پیام/پ

افتتاح چند پروژه در هفته تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار