طراحی دو اپلیکیشن راهبردی برای اربعین امسال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی

مسئول تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:راه اندازی این دو اپلیکیشن تلفن همراه از بخش های «پخش نذر» و «نذر حمل و نقل» تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حسن بابایی مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین کلاس جامعه پردازی و مشق آن حریت و استکبارستیزی و وحدت است، و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، پیاده روی اربعین می‌تواند زمینه تمدن سازی را فراهم کند، اظهار داشت: راهبرد محوری سازمان تبلیغات اسلامی در اربعین امسال بر تلاش برای تأمین مبلّغ و سازماندهی کاروان‌ها و گروه‌های زائر از مبدا است و تاکنون از استان اصفهان دویست و پنجاه هزار نفر در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده اند.

او با اشاره به آموزش مبلغان برای این برنامه بین المللی و معرفی مبلغان به کاروان‌ها و موکب‌های اربعینی ادامه داد: سیاست سازمان تبلیغات اسلامی درمراسم اربعین سال ۹۸ زمینه‌سازی و تسهیل‌گری فعالیت‌های مردمی و مذهبی است.


مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اردوی دانش آموز اربعینی تحت عنوان «سناریو دانش آموزی اردوی اربعین» ابراز داشت: در این طرح فایلی در تمام شبکه‌های مجازی و رسانه منتشر شد و مسیر کامل برگزاری اردوی دانش آموزی توسط سازمان تبلیغات اسلامی ارائه شد.

او افزود: در این طرح رفتار و تعامل مربیان با دانش آموزان آموزش داده شد تا مسیر اربعین در جهت رشد باشد و به پیاده روی محدود نشود؛ این بسته‌های طرح «سناریو دانش آموزی اردوی اربعین» برای استفاده عموم است.


بابایی با اشاره به اینکه هدف گذاری اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بر شناسایی فعالان عرصه اربعین و ایجاد زمینه جهت هم افزایی عناصر فعال است، تصریح کرد: تلاش می‌شود در این مسیر، موازی مجموعه‌های دیگر عمل نشود و بر اساس خلا‌هایی که شناسایی شده اقدامات لازم انجام شود.

او با اعلام راه اندازی دو اپلیکیشن تلفن همراه توسط سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این برنامه از بخش‌های «پخش نذر» و «نذر حمل و نقل» تشکیل شده است. با توجه به آنکه امسال در راهپیمایی اربعین حسینی موضوع حمل و نقل مهم است بااستفاده از این امکان صاحبان خودرو‌های سواری، اتوبوس و یا هروسیله نقلیه دیگر می‌توانند اعلام کنند که در زمان‌های مشخص در محدوده بین شهری و حتی شهری به زائران خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/م

 

پیش بینی حضور ۱۱۰ موکب از اصفهان در همایش بزرگ پیاده روی اربعین

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار