تیر انتقادات ترامپ به قلب شبکه محبوبش خورد

رئیس‌جمهور آمریکا به علت نحوه پوشش خبری عملکردش در فاکس نیوز، از این شبکه شکایت کرد.

تیر انتقادات ترامپ به شبکه محبوبش خوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با مدیر اجرایی شبکه فاکس نیوز از او برای نحوه پوشش خبری خود شکایت کرد.

ترامپ در گفت و گوی تلفنی با سوزان اسکات شکایت کرد که نحوه پوشش خبری او از سوی این شبکه در اواخر تابستان حمایتگرانه نبوده است. انتقاد ترامپ از شبکه محبوبش در حالی صورت گرفته که فاکس نیوز غالبا برای دفاع از رئیس جمهور و انجام تبلیغات به طرفداری از دولت او از سوی چهره‌های سیاسی و رسانه مورد انتقاد است.

بنا به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، رئیس جمهور آمریکا به اسکات گفت که فاکس نیوز پوشش ناعادلانه‌ای از اقدامات او داشته است. سپس اسکات ترامپ را ترغیب کرد تا با برت بایر، مجری سیاسی این شبکه مصاحبه‌ای داشته باشد تا رئیس جمهور را به نحوی راضی نگه دارند. رئیس جمهور آمریکا همچنین از نتایج نظرسنجی‌های اخیر این شبکه ناراضی است.

ترامپ این روز‌ها درگیر ماجرای استیضاح خود بر سر ماجرای رسوایی تازه اوکراین گیت است. نتایج نظرسنجی اخیر فاکس نیوز نشان داد ۵۱ درصد از مردم آمریکا معتقدند ترامپ باید برای این رسوایی مورد استیضاح قرار گیرد. همچنین نتایج نظرسنجی‌های دیگر فاکس نیوز که موجب ناراحتی ترامپ شده، حکایت از عقب ماندن او از رقبای دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰ دارد.

علاقه ترامپ به شبکه فاکس نیوز پوشیده نیست. او بار‌ها در توئیت‌های خود از اظهارات مهمانان برنامه‌های این شبکه نقل قول کرده و دولت او چندین تن از کارکنان این شبکه را استخدام کرده و همچنین گفته می‌شود که ترامپ با «شان هانیتی»، از مجریان فاکس نیوز، رابطه نزدیکی دارد. فاکس نیوز پیشتر  برنامه‌هایی درباره چندین تن از چهره‌های دموکرات که در پی نامزدی و رقابت با ترامپ در سال ۲۰۲۰ هستند، پخش کرده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار