شیرکوند گفت: خط خوردن تیم والیبال شهرداری ورامین از مسابقات جام باشگاه‌های جهان حقیقت ندارد و بدون هیچ مشکلی در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

احسن الله شیرکوند لیبرو تیم والیبال شهرداری ورامین در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه از اولین تیم‌هایی بودیم که تمریناتش را آغاز کرد. با توجه به برنامه ریزی‌هایی که از سال گذشته انجام شده بود، می‌دانستیم که برای امسال چه برنامه‌ای داریم و باید چه کاری انجام دهیم. خوشبختانه شرایط به خوبی پیش می‌رود و بازیکنان با تمرکز بالا تمرینات را دنبال می‌کنند و در این مدت چند بازی تدارکاتی نیز داشتیم.

لیبرو شهرداری ورامین در خصوص شرایط مالی این تیم گفت: از نظر مالی شرایط مطلوبی داریم و با برخی از حامیان مالی مذاکراتی انجام دادیم و به دنبال جذب بهترین حامی مالی هستیم. از آن جایی که سال گذشته به قهرمانی لیگ رسیدیم، هم شهرداری به ما کمک می‌کند و هم خودمان به دنبال جذب حامی مالی هستیم تا بتوانیم بدون مشکل مالی افتخارات گذشته را تکرار کنیم.


بیشتر بخوانید: پیشکسوت والیبال در CCU بستری شد


شیرکوند در واکنش به تغییراتی که در شهرداری ورامین ایجاد شده عنوان کرد: میرزاجانپور، حسین آبادی، بابایی و صفایی از جمله بازیکنانی بودند که به تیم ما اضافه شدند. همچنین عمده غیاثی به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد و نجاتی نیز از دیگر اعضای کادر فنی است که امسال به تیم اضافه شد.

او در ادامه گفت: طبق صحبت‌هایی که انجام شده، ظاهرا قرار است بازی‌ها به صورت رفت و برگشت و از هشتم آبان ماه آغاز شود. فردا با مسئولان فدراسیون و رئیس سازمان لیگ نشستی برگزار می‌کنیم که فکر می‌کنم نتایج خوبی داشته باشد. هر کاری می‌کنیم تا زودتر مسابقات برگزار شود، زیرا مبلغی که باید برای ثبت نام پرداخت کنیم را داریم و سعی می‌کنیم با بدهکاران هم توافق کنیم.


بیشتر بخوانید: ملی پوش والیبال ایران لژیونر شد


شیرکوند در واکنش به این که گفته می شود شهرداری ورامین نمی تواند در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت کند گفت: چنین چیزی حقیقت ندارد و این صحبت ها به دلیل اختلافات داخلی در فدراسیون مطرح می شود البته چند سال پیش یک بازیکن خارجی در تیم ما بازی می کرد که مطالباتش را دریافت نکرد اما صحبت های لازم انجام شده و با او به توافق رسیدیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از والیبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار