اربعین تجلی گاه انسانیت در جهان اسلام

امام حسین (ع) همه انسانهای آزاده در جهان است زیرا ایشان برای انسانیت، حریت و آزادی مقابل دشمنان ایستادند و نماد آزادی و حریت در جهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آستانه اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی نمایش تجلی انسانیت در جهان اسلام است؛ امام حسین (ع) تنها متعلق به شیعیان نیستند؛ زیرا ایشان برای انسانیت، حریت و آزادی مقابل دشمنان ایستادند و نماد آزادی و حریت در جهان است.

او افزود: امام حسین (ع) فرمودند که زیر بار ظلم نمی‌روم و مثل منی با مثل یزید یکجا جمع نمی‌شود و این نشان از حریت است.

مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه هر کسی خود را انسان می‌داند، در تجلی‌گاه اربعین درونش را به نمایش می‌گذارد،بیان کرد: پیامد‌های این اجتماع عظیم در آینده‌ای نزدیک روشن می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی اظهار داشت: نه‌تن‌ها مسلمانان بلکه از سایر ادیان الهی هم در پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند و همه امام حسین (ع) را به‌عنوان شخصیتی که حریت و آزادگی داشتند و زیر بار ظلم نرفتند، در دنیا می‌شناسند.

او با بیان اینکه به فضل الهی این اتفاق عظیم در اربعین مقدمه ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق حضور در این اجتماع بزرگ را به همگان عطا کند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام / م

اربعین مقدمه ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) خواهد بود

برچسب ها: سپاه ، اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار