طرح حامی آموزش و پرورش در مهاباد اجرا می‌شود

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح حامی آموزش و پرورش در شهرستان مهاباد تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: طرح حامی آموزش و پرورش به منظور ایجاد توازن و تعادل بهره مندی از منابع انسانی و مادی برابر در بین مدارس اجرا می‌شود، که با اجرائی شدن آن تعامل و هم افزایی بین مدارس بیش از گذشته خواهد شد.

او افزود: حمایت‌های مدارس مبدأ در طرح حامی شامل امور خدماتی، رفاهی، پشتیبانی، ورزشی، آموزشی و مالی خواهد بود که طبق پیمان نامه، طرفین موارد قابل همکاری را از محور‌های سه گانه بر اساس حوزه‌های حمایتی مذکور انتخاب کرده و نسبت به عمل در حوزه مشخص شده اقدام خواهند کرد.

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش هم در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نتایج این طرح، ارتقاء سطح ارتباط و همدلی و تقویت حس نوع دوستی بر اساس اهداف کیفی است، افزود: مدارس مجری این طرح با مشارکت، تبادل امکانات، تجربیات و توانمندی‌های خود، فرهنگ تعامل و همیاری را در بین دانش آموزان به صورت عملی و عینی فرهنگ سازی می‌کنند.

عزیزی اضافه کرد: از دیگر اهداف طرح حامی، فراهم کردن فرصت‌های متنوع تربیتی برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان به ویژه در مدارس کم برخوردار و نیازمند توجه و در نتیجه شکوفایی و پرورش استعداد‌های آنان به منظور سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی کارآمد به منظور توسعه جامعه است.

در پایان این نشست با هم اندیشی کارشناسان و مدیران مدارس مجری طرح حامی، موانع، فرصت‌ها و مزایای برگزاری این طرح، مطرح و راهکار‌های اجرای آن بر اساس شیوه نامه مورد بحث وتبادل نظر و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ج

نشست هماهنگی و برنامه ریزی طرح حامی آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.