معاون عمرانى استاندار اردبیل:

حمایت همه دستگاه‌ها از اجرای پروژه‌های بازآفرینی در اردبیل ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانى استاندار اردبیل گفت:حمایت همه دستگاه‌ها از اجرای پروژه‌های بازآفرینی در استان اردبیل ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانى استاندار اردبیل در نشست با عضو هیات مدیره ستاد بازآفرینی شهری کشور با اشاره به وضعیت تراکم بافت شهری در برخی از مناطق شهر‌های استان بویژه در شهر اردبیل به ضرورت توجه ویژه به بازآفرینى شهرى با مشارکت همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها تاکید کرد.

او اختصاص اعتبار براى مطالعات و اجرای پروژه هاى بازآفرینى، تخصیص اعتبارات تبصره ١٨ بمنظور تکمیل پروژه هاى باز آفرینى شهرى، تخصیص قیر رایگان براى محلات هدف با توجه به شرایط جوى و فصل کارى محدود در استان را یادآور شد و افزود: ساخت ٤٠٠ واحد مسکونى براى رونق ساخت و ساز در بخش مسکن و تامین نیاز متقاضیان که در مرحله آگهى براى انتخاب پیمانکار مى باشد، در حال پیگیری است.

شفیعى، عضو هیات مدیره ستاد ملى بازآفرینى شهرى ایران نیز با بیان اینکه باز آفرینى شهرى یکى از دغدغه هاى اصلی دولت بوده است افزود: اولویت اول و سیاست اصلى وزارت راه و شهرسازى تولید و رونق مسکن مى باشد.

او در این خصوص از انعقاد قرارداد تخصیص تسهیلات کم بهره براى خانه اولى‌ها مابین وزارت راه و شهرسازى و بانک مسکن خبر داد، که به زودى جزییات آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح

ساخت ٤٠٠ واحد مسکونى براى رونق ساخت و ساز در اردبیل

برچسب ها: بافت شهری ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار