شیخ ویسی: کاش تماشاگران در بازی پیکان مقابل پرسپولیس حضور داشتند

دروازه بان تیم پیکان تهران گفت: به دلیل اینکه بازی‌های تیم ما دیده نمی‌شود، حضور هواداران پرسپولیس این بازی را جذاب‌تر می‌کرد.

وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم پیکان تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس تهران عنوان کرد: این بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اما چون بازی‌های تیم ما دیده نمی‌شود، حضور هواداران این بازی را جذاب‌تر می‌کرد. دیدار‌هایی که ورزشگاه پر از تماشاچی شود جو بهتری نسبت به سایر بازی‌ها دارد.


بیشتر بخوانید: پیکان بدون مصدوم و محروم به پرسپولیس رسید


او افزود: بازیکنان ما در بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس انگیزه مضاعف پیدا می‌کنند. امیدوارم در دیدار مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.  

دروازه بان تیم پیکان درباره تعویق افتادن بازی تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی بیان کرد: کنسل شدن بازی مقابل سپاهان به نوعی توفیق اجباری بود. چون از طرفی تیم ما بازی‌های سخت اش رفته به رفته شروع می‌شود و اگر این دیدار برگزار می‌شد، باید در بازی بعدی به مصاف  پرسپولیس و ذوب‌آهن می‌رفتیم و از طرفی فشردگی مسابقات کار را سخت می‌کرد. هر زمان که سازمان لیگ صلاح بداند این بازی هم برگزار می‌شود.

دروازه بان تیم پیکان همچنین در مورد شرایط بدنی اش عنوان کرد: من شرایط خوبی دارم و در بازی دوستانه موثر عمل کردم و امیدوارم با صلاحدید کادرفنی در ترکیب تیم باشم.


بیشتر بخوانید: فرکی تیم ملی را نا امید کرد


انتهای پیام/ 

اظهارات شیخ ویسی در مورد شرایط تیم پیکان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار