آخرین پیروزی ایران مقابل بحرین با قضاوت داور جنجالی

آخرین بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین با قضاوت یک داور جنجالی با پیروزی به سود کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۰ امشب (سه شنبه) سومین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مقابل بحرین در ورزشگاه ملی منامه برگزار می‌کند.

آخرین باری که ایران و بحرین به مصاف هم رفتند با قضاوت داوری برگزار شد که مردم ایران از او خاطره تلخی در ذهن دارند. شاگردان کارلوس کی روش و بحرین حدود پنج سال پیش و به صورت دقیق ۲۱ دی ۹۳ در ورزشگاه رکتانگولار ملبورن به مصاف هم رفتند که بنیامین ویلیامز استرالیایی، داور آن بازی بود.

ملی پوشان فوتبال ایران در آن بازی که نخستین دیدارشان در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ محسوب می‌شد با گل‌های احسان حاج صفی و مسعود شجاعی که اکنون کاپیتان‌های تیم ملی هستند به برتری رسیدند.


بیشتر بخوانید: پوستر بحرینی‌ها برای دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران


۱۲ روز بعد و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا تیم ملی با قضاوت داور مشهور استرالیایی این بار مقابل عراق قرار گرفت، اما ویلیامز در شرایطی که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران پیش می‌رفت، در صحنه‌ای بحث برانگیز مهرداد پولادی را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین اخراج کرد تا مقدمات اعتراض‌های جنجال ساز کارلوس کی روش و بازگشت عراقی‌ها به بازی را فراهم کند. در نهایت هم پس از تساوی سه بر سه ۲ تیم در وقت‌های قانونی و اضافی، شیر‌های بین النهرین (لقب تیم ملی عراق) در ضربات پنالتی ۷ بر ۶ تیم ملی کشورمان را مغلوب کردند.

اهالی فوتبال ایران و هواداران تیم ملی از آخرین داور دیدار ایران و بحرین خاطرات تلخی دارند که امیدواریم آن اتفاق تلخ با قضاوت والنتین کوالکنو ازبکستانی در بازی امشب تکرار نشود.


بیشتر بخوانید: ۵ بازیکن تیم ملی ایران به دنبال تکرار تاریخ سازی برابر بحرین


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار