آسفالت ۱۱هزار و ۸۰۰ کیلومتر از معابر روستا‌یی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۱هزار و ۸۰۰ کیلومتر از معابر روستاهای کشور آسفالت‌ شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه عمران روستایی گفت: در دولت دوازدهم، ۱۱ هزار و ۸۰۰ کیلومتر آسفالت‌ریزی در روستا‌ها اجرا شده است.

او افزود: این میزان آسفالت در روستا‌های کشور ۹۳ میلیون مترمربع است که با همکاری و مشارکت استانداران، فرمانداران و دهیاران انجام و در کنار آن پیاده‌روسازی، جوی و جدول و احداث معابر اجرا شد.

شاملو اضافه کرد: با توجه به ظرفیت چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمادگی برای توسعه این حوزه در کشور را دارد.

شاملو یادآور شد: به همین منظور تفاهمنامه ۳ جانبه‌ای بین استانداری چهارمحال و بختیاری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنظیم و امضاء می‌شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: اشتغالزایی روستایی، اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال و کارآفرینی باید براساس مبنا و اسناد بالادستی و زیردستی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: با موافقت هیات دولت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای خسارت‌های سیل چهارمحال و بختیاری در بهار امسال اختصاص داد.

انتهای پیام/خ

اختصاص ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای خسارت‌های سیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.