کلاهبرداری با جعل عنوان مامور دولتی در بهشهر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از نهاد‌های دولتی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، در شهرستان بهشهر خبر داد.

سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،گفت: در مرجوعه‌ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری از افراد مستند در شهرستان بهشهر موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی آن قرار فرماندهی گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق شدند، متهم و ۲ همدست وی را که با معرفی خود به عنوان کارشناس یکی از سازمان‌های دولتی از مردم کلاهبرداری کرده بودند شناسایی کنند.

سرهنگ تقدیسی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را که به بهانه پرداخت وام بلاعوض از خانواد‌های مستمند به ازای هر نفر از اعضای خانواده ۵۰۰ هزار ریال از آنان کلاهبرداری و متواری می‌شدند، دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از ۱۰ خانواده مستمند این شهرستان، در مجموع به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در خاتمه با بیان این که کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیانی فوق العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند به مردم، توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سود جو، از اعتماد به افراد ناشناس خوداری کنند.

انتهای پیام/س
 

دستگیری کلاهبردار با جعل عنوان مامور دولتی در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار