مقتدی صدر: در راهپیمایی اربعین علیه آمریکا و اسرائیل شعار دهید

رهبر جریان صدر عراق از مردم این کشور خواست تا در راهپیمایی زیارت اربعین مشارکت میلیونی داشته باشند و علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رهبر جریان صدر عراق از مردم این کشور خواست تا در راهپیمایی زیارت اربعین مشارکت میلیونی داشته باشند.

مقتدی صدر در بیانیه ای اعلام کرد: ای مردم عراق به صورت میلیونی راهی قبله آزادگان شوید. خداوند این کار شما را می بیند. ای مردم حرکت کنید.... ای سپاه امام ای مخالفان فساد حرکت کنید. کفن هایتان را بپوشید و عراق را سرفراز کنید.

رهبر جریان صدر عراق در ادامه از شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین خواست تا با صدایی واحد علیه آمریکا، اسرائیل و مفسدان شعار دهند.

وی با تاکید براینکه کربلا امانتی برگردن همه مردم عراق است از آنها خواست تا شعار پایانی شان این جمله باشد: بغداد آزاد آزاد است... مفسدان باید بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
درود بی پایان خداوند بر شما باد ای امام مقتدی صدر زیرا: آنچه که "خواص و عوام" ساکن مدینه و مکه و کوفه را در دوران امام حسین(ع) مجهول و مغفول نگه داشت و باعث شد راه را به انحراف بروند "عدم شناخت امام معصوم(ع) و دشمن سفاک و جبار ظالم و فاسد" از یکدیگر بود عدم آگاهی از دشمن شناسی و تبعیت از امام عصر و حاضر در سال شصت هجری باعث شد راس امام معصوم(ع) نیزه سواری کند و بدن مطهرش لگدمال سم اسبان شود.........ای امام مقتدی صدر روحی فداء از تشخیص و شناخت جنابعالی و علمای عظام و مراجع دینی عراق کمال تشکر را داریم چون شمربن ذی الجوشن1400سال پیش مرد معاویة بن ابی سفیان1400سال پیش مرد عمربن سعد ابی وقاص1400سال پیش مرد و کاخ هایشان با خاک یکسان شد اما امروز در عصر حاضر باید کل جامعه جهانی اسلام در کره ارض بطور واحد امتی واحده باشد چراکه:
آیا خداوند تمام مسلمانان جهان الله نیست؟
آیا پیامبر تمام مسلمانان جهان رسول اکرم(ص) نیست؟
آیا کتاب تمام مسلمانان جهان قرآن کریم نیست؟
آیا امام حسین(ع) سلاله مطهر زهرای اطهر(س) دختر نبی اکرم(ص) نیست؟
به همین دلایل اساسی است که باید راهپیمائی اربعین حسین مظلوم(ع) جهانی شود و بر همین اساس به دشمن شناسی شما و آیات عظام و علمای دینی عراق درود و تحیت و سلام می فرستیم چونکه شمر در زمان امام عصر و الزمان(عج) و عبیدالله بن زیاد و آل مروان و آل معاویه......ترامپ و بنیامین نتانیاهو و آل صعودی رو به سقوط.....هستند یعنی: "تمام کفر"( محور شرارت آمریکا-اسرائیل-اعراب جاهل وهابی -سلفی خودفروخته ای که غیرت و حیثیت عربی را با "مدال گاوشیرده" عوض کرده اند...) در مقابل "تمام اسلام" که همه آزادی خواه و استقلال طلب هستند یعنی "محورمقاومت" و معلم این آزادی خواهان امام حسین(ع) است یعنی تمام اسلام مقابل تمام کفر ایستاده است و باز به دشمن شناسی شما در عصر امام عصر و الزمان(عج) تبریک میگوئیم به امید روزی که اربعین حسینی مطلع و مقدمه ای باشد برای تشکیل حکومت جهانی اسلام به رهبری مهدی موعود(عج) و لوای لبیک یاحسین(ع) تبدیل و مبدل شود به لوای لبیک یا مهدی(عج) و این لوای لبیک یا مهدی(عج) را بر فراز مدینه منوره و مکه معظمه و قدس شریف مسلمانان جهان به اهتزاز در آورند قطعاً و یقیناً و یقیناً شما و امثال شما با دشمن شناسی در عصر حاضر و کنونی و هدایت مسلمانان عراق و جهان با متمسک شدن به اربعین حسینی زمینه ساز همین معنا خواهید بود ماشاءالله انشاء الله تعالی به امید آن روز اجرتان با زهرای اطهر(س) و رسول مکرم اکرم(ص)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
خدا قوت به منتشر کننده این نظر
آخرین اخبار