کاخ سفید: مایک پمپئو و مایک پنس به ترکیه سفر می‌کنند

کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای از سفر وزیر خارجه آمریکا و معاون دونالد ترامپ به ترکیه خبر داد.

کاخ سفید: مایک پمپئو و مایک پنس به ترکیه سفر می‌کنندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای از سفر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و مایک پنس، معاون دونالد ترامپ به ترکیه خبر داد.

بر این اساس، چهارشنبه (امروز) قرار است پمپئو و پنس به ترکیه سفر و با مقامات این کشور درباره حمله آنکارا به شمال سوریه رایزنی کنند.

کاخ سفید تاکید کرد: مایک پنس قرار است با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار کند. وی در این دیدار به وی خواهد گفت تا زمانی که عملیات نظامی آنکارا در شمال سوریه متوقف نشود، تحریم‌های واشنگتن علیه این کشور برداشته نخواهد شد.

کاخ سفید با مهم خواندن این سفر، بر پایان عملیات نظامی ترکیه در سوریه علیه کُرد‌های این کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
امریکا خودش احمق است یا دیگران را اینطور فرض کرده؟! از طرفی چراغ سبز به اردوغان ... میدهد و از سویی به تحریمهای فرضی و غیرعملی وعده میدهد! خاک بر سر سیاستمداران غرب که بر سرنوشت جمع بزرگی از انسانها اثرگذارند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
هی مایک.....هی پامپئو...: خیلی جدی نگیرید!!! تمام جهان میدانند که تا دیروز که هنوز کمر داعش را سوریه و عراق نشکسته بودند ترامپ بعنوان نماینده رسمی ایالات متحده آمریکا با رجب طیب اردوغان در یک کاسه و یک پیاله هم غذا و هم مشرب بودند پس چه شد؟! راستی این یک دعوای سیاسی زرگری بین ترامپ و اردوغان نیست؟
تا همین چند وقت پیش بود که با تقسیم منافع نفت و گاز سوریه و عراق توسط عوامل میدانی داعش با کمک ترکیه و آمریکا از سوریه و عراق چپاول و به اروپا و آمریکا و متحدانش ارسال و صادر میشد....پس حالا چه شد؟!
در مقابل همین خوش خدمتی ها و تقسیم کار بین ترکیه که سرشاخه متحدان اروپائی آمریکا محسوب میشود قرار بود کلی تسلیحات پیشرفته از قبیل هواپیماهایF35 تا سامانه های تدافعی مثلاً مدرن پاتریوت بدهید یعنی رساندن نفت و گاز سوریه و عراق توسط پل ترکیه با استفاده از نیروهای تروریست داعشی به قلب اروپا و سپس آمریکا و در حسن ختام سناریو تحویل این تسلیحات مدرن پس چه شد؟! هی مردک یانکی مایک پنس...هی مردک یانکی پامپئو: مردم جهان و افکار بین الملل و دانشمندان سیاسی جهان را به سخره گرفته اید یا خودتان را؟؟؟؟راستی اگر تمام آنچه که مطرح شد درست نیست چرا؟ تا سوریه و عراق به نقطه عطف و طلائی مبارزه با تروریسم داعش و.....رسیدند و میرفت تا این فرزند ناخلف داعش و ریشه های القاعده منقطع النسل شوند آمریکا با دستور ترامپ تمام زنان مولد موالید داعشی را از مهلکه نجات داد و همسران آنها را هم بطور غیرمستقیم توسط حمله صوری و ظاهری ترکیه به کمپینگ و زندانهای آنان تمام آنها را نجات داد و فراری دادند تا به زنان داعشی برسانند تا نسلی نو را دوباره احیاء کنند و کنار پایگاههای ارتش سنتکام آمریکا زایشگاههای امن داشته باشند؟؟؟؟؟
آخرین اخبار