اصفهان، پیشگام در ورزش جانبازان و معلولان

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: در ارزشیابی‌های کشوری، هیئت ورزشی جانبازان ومعلولان اصفهان در میان ۳۱ استان کشور، به عنوان برترین هیئت انتخاب شد.

پسندیده، دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان در کشور به عنوان برترین هیئت انتخاب شد و استان اصفهان در حوزه‌های ورزش قهرمانی، همگانی، مدیریتی و توسعه زیرساخت‌ها در کشور دارای رتبه ممتاز است.

او ادامه داد: در حال حاضر ورزشکاران معلول و جانباز استاندر حال کسب امادگی برای حضور در بازی‌های پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته‌های تیمی و انفرادی هستند و استان اصفهان از حیث تعداد ورزشکار در تمام رشته‌های فدراسیون جانبازان و معلولان، دارای ورزشکار است.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان افزود: در رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۰۴ آتن، اقای علی نادری از استان اصفهان در رشته دو و میدانی موفق به کسب مدال طلا شد و در همان سال ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های تیراندازی با کمان و دو و میدانی عنوان پنجمی را بدست آوردند.

پسندیده بیان کرد: در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو هم ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های تیراندازی با کمان، والیبال نشسته و دو و میدانی در رقابت‌ها حاضر بودند.

او در پایان گفت: با توجه به جامعه آماری ۱۲ درصدی جانبازان و معلولان در استان اصفهان، انتظار داریم که نه فقط در روز ملی پاراالمپیک و روز جانبازان، بلکه در طول سال به دغدغه‌ها و مشکلات این قشر پرداخته شود، علاوه بر فراهم اوردن تجهیزات و اعتبارات لازم، لازم است شرایط مناسب سازی برای حضور این افراد در فعالیت‌های اجتماعی فراهم شود.

انتهای پیام/ی



آمادگی جانبازان و معلولان اصفهانی برای کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار