تعطیلی ۲۰ واحد صنفی و استخر در شیراز

رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب، از تعطیلی ۱۹ واحد صنفی و یک استخر در دو ماه اخیر، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا قاسم پور رییس مرکز بهداشت شهدای انقلاب گفت: به منظور اجرای قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و نظارت کارشناسان بهداشت محیط این مرکز، ۱۹ واحد صنفی و یک استخر در دو ماه اخیر به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی به تعطیلی کشیده شد.

محمدحسین کیانفر مسئول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهدای انقلاب نیز با اشاره به نواقص بحرانی در برخی از واحد‌های صنفی و باشگاه‌های ورزشی گفت: با توجه به بازدید‌های کارشناسان سلامت محیط و تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، ۱۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به علت بی اعتنایی به تذکر‌های بازرسان و اخطار‌های صادر شده به استناد قانون اصلاح ماده ۱۳ مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، با نصب بنر تعطیل شدند.

او افزود: با توجه به انجام بازرسی‌های متعدد از یک استخر در شیراز و انجام نمونه برداری آب و کلرسنجی، به دلیل وجود نواقص بهداشتی و صدور اخطار، در نهایت به دلیل رفع نکردن نواقص به دستور مقام قضایی تعطیل شد.

کیانفر از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را برای پیگیری به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا بازرسان بهداشت در کمترین زمان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/چ

پلمب واحدهای صنفی و استخر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Alireza irani
۲۲:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
با سلام باشگاه پرورش اندام امپراتور، واقع در بلوار گلستان شهر شیراز باتوجه و آگاهی انتشار ویروس کرونا ساعت۱۵هرروز تا ساعت۱۷ هیچ توجهی به خطر انتشار این بیماری ندارند خواهشمندم اقدامات لازم را به عمل بیاورید
آخرین اخبار