مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش:

آموزش و پرورش موظف به فراهم کردن فضا برای حضور خانواده در مدرسه

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش در قزوین گفت: آموزش و پرورش مکلف است موانع را بردارد و بستر حضور خانواده را در مدرسه فراهم کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عباسپور مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش در جلسه اولیا ومربیان استان قزوین گفت: آموزش و پرورش مکلف است موانع را بردارد و بستر حضور خانواده را در مدرسه فراهم کند. چراکه باید باید صدای اولیا شنیده شود و فضایی فراهم شود تا افراد نظر و انتقادشان را بیان کنند.

عباسپور با انتقاد از عملکرد انجمن‌های اولیا و مدیران گفت: در این جلسات وقت تلف می‌شود و روی تربیت بچه‌ها متمرکز نمی‌شویم، باید صدای اولیا، نظر و انتقادشان شنیده شود.

او از انجمن‌های اولیا و مربیان خواست در قبال تعلیم و تربیت دانش آموزان مطالبه گر باشند و یقه مسئولان مرتبط را بگیرند.

او با بیان اینکه تربیت محدود به مدرسته نیست و از خانواده شروع می‌شود، اضافه کرد: مدرسه در تربیت بچه شریک است و باید این نگاه را تقویت کنیم.

عباسپور افزود: اگر بخواهیم نقش موثری در تربیت داشته باشیم باید آموزش ببینیم.

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش گفت: در آسیب‌های اجتماعی دچار مشکل هستیم و‌این نگران کننده است که بچه‌ها مهارت حل مساله ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در اتین جلسه گفت: تربیت ما باید تمام ساحتی باشد و کار معلم فراهم کردن زمینه بروز استعداد خدادادی دانش آموزان است.

رحمانی افزود: باید همه دغدغه تعلیم و تربیت نسل آینده ساز را داشته باشیم تا با سرمایه گذاری مطلوب دستاوردی مضاعف حاصل شود.

او اضافه کرد: مدرسه محوری، تحول محوری و هویت ایرانی و اسلامی شعار ماست و راه کرامت نسل بعدی از آموزش و پرورش عبور می‌کند.

انتهای پیام/ک

آموزش و پرورش مکلف است موانع را بردارد و بستر حضور خانواده را در مدرسه فراهم کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.