بازداشت ۲ نفر از عاملان مسلح در مشکین دشت

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری عاملان حمله مسلحانه که منجر به قتل دونفر در مشکین دشت شد خبر داد .

بازداشت عاملان مسلح در مشکین دشتبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرزمحمد نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی گفت : در پی اعلام کلانتری ۱۵ مشکین دشت مبنی بر یک فقره درگیری مسلحانه منجر به قتل در حوزه آن کلانتری، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.
اوافزود: در بررسی اولیه کارآگاهان مشخص شد ۲ خودرو پژو ۲۰۶ به وسلیه سلاح گرم به سمت راننده و سرنشینان خودرو پراید تیراندازی کرده اند که در اثر این تیراندازی، راننده و یکی از سرنشینان در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و سرنشین دیگر به شدت مجروح شد.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هر ۸ سرنشین خودرو‌های ۲۰۶ شدند، بیان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد همه متهمان از سارقان سابقه دار و ارازل اوباش بوده و خودرو‌های مورد استفاده آن‌ها بعد از وقوع قتل توسط مالکان اعلام سرقت سوری شده و بعد از چند روز خودرو‌های های مذکور در حوالی کیانمهر به صورت بلاصاحب کشف و در بازرسی از آنان تعدادی گلوله و مقدار زیادی سلاح سرد کشف شده است.

سرهنگ نادربیگی عنوان کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده کاشف به عمل آمد ۲ متهم اصلی پرونده که اقدام به تیراندازی و قتل عمد کرده بودند به همراه ۴ نفر دیگر از افرادی که در این حادثه خونین حضور داشتند بلافاصله بعد از ارتکاب جرم به صورت غیر قانونی از کشور خارج و به یکی از کشور‌های همسایه متواری شده اند و در آن کشور اقدام به انتشار تصاویر خود در فضای مجازی می‌کنند و ۲ متهم دیگر نیز در یکی از روستا‌های کوهستانی استان لرستان مخفی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهمان مجددا به صورت غیر قانونی به کشور بازگشته و در استان‌های تهران، کرج، مازندران و تبریز مخفی شدهاند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲ متهم اصلی پرونده در استان البرز مخفی شده بودند با تلاش کارآگاهان مخفیگاهشان در شهرستان‌های کرج و فردیس شناسایی شده و در ساعت ۲ بامداد یکی از آن‌ها در شهرستان فردیس دستگیر شد و دیگری به محض شنیدن خبر دستگیری همدستش به وسیله یک دستگاه خودرو کوییک به سمت استان‌های غربی کشور گریخته و در یکی از روستا‌های استان آذربایجان شرقی مخفی می‌شود که ماموران با هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه نامبرده مراجعت و نامبرده را نیز دستگیر می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی، گفت: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به صراحت به قتل عمد به وسیله سلاح گرم اعتراف کرده و علت و انگیزه قتل را اختلاف حساب ۳۰۰ هزارتومانی اعلام کردند.

او افزود: تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

انتهای خبر/و

پرونده قاتلان دو نفر در مشکین دشت در حال بررسی است 

منبع: تسنیم
برچسب ها: دستگیری ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.