گل‌محمدی: روی یک اشتباه وحشتناک گل خوردیم/ اتفاق امروز را تا به حال ندیده بودم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: بازی در اختیار ما بود، اما روی یک اشتباه وحشتناک بازی را به حریف واگذار کردیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان پس از حذف تیمش در جام حذفی مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: نتیجه‌ای که امروز رقم خورد، مورد نظر ما نبود. روی گل اشتباه وحشتناکی کردیم و گل خوردیم. در طول جریان بازی، توپ در کنترل ما بود و نفت مسجد سلیمان با دفاعی منظم کار می‌کرد. در چنین بازی‌هایی باید از تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده کرد که نشد. روی یک اشتباه گل خوردیم، اما نتوانستیم به گل برسیم. بازیکنان زحمت خود را کشیدند و هدف مان برد بود. به تیم حریف بابت این برد تبریک می‌گویم.

وقتی که یک تیم ریتم خوبی پیدا می‌کند، بعد از وقفه ای دچار مشکل خواهد شد

گل‌محمدی درباره وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های ملی در لیگ برتر به وجود آمده است، اظهار کرد: در لیگ ما همیشه چنین وقفه‌هایی وجود داشته است و در آینده نیز  وجود خواهد داشت.   این اتفاقی است که به هر حال رخ داده و کاری نمی‌شود کرد. البته تیم شهرخودرو  در زمان  تعطیلی لیگ بود با تیم امید بازی تدارکاتی انجام داد. البته وقتی که یک تیم ریتم خوبی پیدا می‌کند، بعد از یک وقفه دچار مشکل خواهد شد. این بازی کمک خوبی به ما خواهد کرد تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم و روی آن‌ها کار کنیم. امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم موفق باشیم.


بیشتر بخوانید: شهر خودرو صفر - نفت‌ مسجدسلیمان یک/ شاگردان تارتار به مرحله یک‌چهارم صعود کردند


کمک داور بازیکنان‌مان را عصبی می‌کرد

وی که در پایان بازی به کمک داور دوم این دیدار اعتراض داشت، گفت: کمک داور زود پرچم می‌زد، اما چیزی که من از داوری می‌دانیم، این است که باید تا آخرین لحظه پرچم نزند. کمک داور باید اجازه بدهدجریان  بازی ادامه داشته باشد، اما او زود پرچم خود را بالا می‌آورد و به همین دلیل بازیکنان مان عصبانی می‌شدند. البته به نظر من در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشت و من به مهدوی و همکارانش خسته نباشید می‌گویم.  

در نیم فصل می‌توانیم بازیکن جذب کنیم

او درباره تعداد کم موقعیت‌هایی که شهرخودرو در این بازی خلق کرد و اینکه این موضوع برای جام باشگاه‌های آسیا می‌تواند مشکل‌ساز باشد، بیان کرد: تا بازی‌های آسیایی زمان زیادی باقی مانده است و  تا آن موقع ما در لیگ برتر  بازی می‌کنیم و این مسئله به ما کمک خواهد کرد. باید  نقاط ضعف و قوت‌مان را بشناسیم. البته در نیم فصل می‌توانیم بازیکن جذب کنیم و با شرایط بهتری وارد لیگ قهرمانان آسیا خواهیم شد.

شکست دادن همه‌ی رقبا در مشهد انتظار درستی نیست

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو  در پاسخ به صحبت‌های یک خبرنگار که می‌گفت تیم‌های میهمان باید در مشهد شکست بخورند، اظهار کرد: تقریبا همه تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند مقابل ما ۱۰ نفره دفاع می‌کنند. ما خیلی از تیم‌های میهمان را به همین شکل شکست دادیم. همین تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته با همین شیوه بازی  در مشهد ۳ گل از ما دریافت کرد. اگر می خواهیم برنده شویم، باید از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. اما در بازی امروز مسجد سلیمان، بهتر دفاع کرد و برنده بازی شد.به آن‌ها تبریک می‌گویم. هرچند  انتظار این را داشته باشیم، که هر تیمی به مشهد بیاید و مقابل ما شکست بخورد، انتظار درستی نیست.

اتفاقات عجیبی در فوتبال‌مان رخ می‌دهد

او درباره تاخیر عجیبی که در ابتدای این بازی به وجود آمد، گفت: این اتفاقاتی عجیب است که در فوتبال مان به وجود می‌آید. البته من تا به حال چنین چیزی ندیده بودم که حریف با خودش جوراب نیاورد. در جلسه هماهنگی پیش از بازی هماهنگ شده بود که این تیم با جوراب سفید بازی کند، اما نفت مسجد سلیمان با جوراب مشکی وارد زمین شدند.

انتهای پیام/

اظهارات یحیی گل‌محمدی پس از کنار رفتن شهرخودرو از جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار