معامله زمستانی اسپرزها با کهکشانی ها؛

«ایسکو» به تاتنهام خواهد پیوست

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه تاتنهام قصد دارند در ازای انتقال بازیکن دانمارکی خود به سانتاگو برنابئو، هافبک ملی پوش کهکشانی‌ها را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  قرارداد کریستین اریکسن بازیکن دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام تا ۸ ماه دیگر به پایان می‌رسد و باتوجه به این که اریکسن به دنبال جدایی از اسپرز‌ها است، به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه انگلیسی در نقل و انتقالات ژانویه اجازه جدایی او را بدهند تا از انتقال هافبک دانمارکی  متنفع شوند.

از رئال مادرید به عنوان یکی از مشتری‌های جدی اریکسن نامبرده می‌شود. کهکشانی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی در جذب پوگبا ناکام بودند، قصد دارند هافبک دانمارکی که گزینه‌ای به مراتب به صرفه‌تر از هافبک فرانسوی شیاطین سرخ است را به سانتیاگو برنابئو ببرند.


بیشتر بخوانید: تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش


در این میان رسانه‌های اسپانیایی از نارضایتی ایسکو خبر دادند و گفته می‌شود این بازیکن در ژانویه رئال مادرید را ترک خواهد کرد. در صورتی که ایسکو از رئال جدا شود اسپرز‌ها علاقه زیادی به جذب او دارند. در حالت دیگر تاتنهام می‌تواند انتقال اریکسن به رئال مادرید را منوط به حضور ایسکو در تاتنهام کند و به این صورت در یک فاصله کوتاه برای بازیساز دانمارکی خود جایگزین مناسبی پیدا کند.

کریستین اریکسن در فصل جدید فرصت بازی برای تاتنهام را پیدا کرده و نمایش های خوبی در ترکیب اسپرزها داشته اما ایسکو تنها ۱۰۴ دقیقه در ترکیب کهکشانی‌ها به میدان رفته و این موضوع نارضایتی هافبک ۲۷ ساله و ملی پوش رئال را به دنبال داشته است.


بیشتر بخوانید: ستاره کهکشانی‌ها به فکر جدایی افتاد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار