برگزاری سومین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن دولتی و معابر عمومی شهری شهرستان کرمانشاه

سومین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن دولتی و معابر عمومی شهری شهرستان کرمانشاه با دستور کار ذیل و با حضور ادارات عضو در سالن جلسات بهزیستی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صفدر مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت : در جلسه کمیته مناسب سازی اماکن دولتی و معابر عمومی شهری گزارش عملکرد توسط شهرداری‌های مناطق ۸ گانه ارائه شد .

او گفت :  ارائه گزارش ادارات در خصوص راهکار‌های اجرایی در زمینه پروژه‌های بهینه سازی معابر و پیاده رو‌ها برنامه ریزی در خصوص بازدید‌های آتی از اهم مصوبات جلسه بود.

مظفری افزود : مقرر شد هر یک از شهرداری‌های مناطق ۸ گانه ضمن مکاتبه با ادارات خدمت رسان (آب، برق، گاز و مخابرات) در خصوص پیگیری و رفع موانع موجود در معابر عمومی اقدام لازم را انجام و گزارش آن را به صورت ماهیانه به دبیرخانه ستاد مناسب سازی ارسال نمایند.

او افزود : مقرر شد ادارات خدمات رسان قبل از اجرای پروژه‌های خود در معابر عمومی نسبت به اخذ کد ارتفاع و کف معابر از شهرداری اقدام نمایند.

مظفری گفت : معابر پر تردد جامعه هدف (معلولین، سالمندان و جانبازان) توسط بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارسال آن گزارش آن به فرمانداری و شهرداری کرمانشاه شناسایی شود.

او گفت : شهرداری‌های مناطق ۸ گانه نسبت به انتخاب یکی از خیابان‌های اصلی و پر حجم حوزه استحفاظی را به عنوان پایلوت اجرای برنامه مناسب سازی اقدام و گزارش اقدامات صورت گرفته را به انضمام مستندات به دبیرخانه ستاد مناسب سازی و فرمانداری ارسال نمایند.

مظفری افزود : اعتبارات لازم توسط شهرداری در بودجه‌های عمرانی به منظور اجرای برنامه‌های مناسب سازی معابر تخصیص شد .

 

 

انتهای پیام/د

جلسه کمیته مناسب سازی اماکن برگزار شد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.