شهید املاکی در آسمان درخشان ایثار و شهادت ستاره‌ای پرتلالو است

استاندار گیلان گفت: این شهید بزرگوار در سپهر نورانی ایثار و شهادت نظام جمهوری اسلامی ایران ستاره‌ای پرتلالو است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع استاندار گیلان در ادامه سفر به شهرستان لنگرود در دیدار با خانواده سردار شهید حسین املاکی، موفقیت‌های ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود: همه شهدا در سربلندی و تحقق آرمان‌های نظام به ویژه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نقش آفرینی کردند.

او با بیان اینکه برخی از شهدا همچون شهید املاکی در سپهر نورانی نظام جمهوری اسلامی ستاره‌ای پرتلالو هستند گفت: این درجه رفیع به کرامت اخلاقی شهید در عرصه زندگی و خدمات شایسته و ماندگار در عرصه جهاد بر می‌گردد.

نماینده عالی دولت در گیلان دیدار با خانواده معظم شهدا را یک افتخار ارزشمند برای خود دانست و خاطرنشان کرد: این دیدار‌ها منجر به ایجاد روحیه مضاعف در جهت خدمت رسانی به مردم می‌شود.

سردار شهید حسین املاکی از فرماندهان گیلانی دوران دفاع مقدس بود که نهم فروردین سال ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ در ارتفاعات بانی بنوک عراق در سن ۲۷ سالگی و در اثر بمباران شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید املاکی فرمودند: شهید املاکی شما، که توی میدان جنگ که شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود، بسیجی بغل دستش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به صورت بسیجی همراهش! قهرمان یعنی این.

انتهای پیام/آ

شهید املاکی در سپهر نورانی نظام جمهوری اسلامی ستاره‌ای پرتلالو هستند

برچسب ها: حسین املاکی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.