زائران برای استفاده ازاتوبوس‌های بیابانی به مهران مراجعه نکنند

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: آن دسته از زائرانی که در هنگام بازگشت می‌خواهند با اتوبوس سفر کنندبه شهر مهران مراجعه نکنند.

زائران برای استفاده ازاتوبوس‌های بیابانی به مهران مراجعه نکنند

ابوالفضل کهزادی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت : باتوجه به شروع موج بازگشت زائران از عتبات عالیات ، از زائران خواهشمندیم برای سوار شدن به اتوبوس های بین شهری به پایانه برکت در حدفاصل پایانه مرزی و پل زائر مراجعه کنند.

او با بیان اینکه هیچ گونه پایانه مسافربری برای استقرار اتوبوس بیابانی در داخل شهر مهران در نظر گرفته نشده است مطرح کرد: زائرانی که بدون اطلاع از این موضوع از مرز به شهر مهران بیایند ،  بایستی دوباره به پایانه برکت بازگردند.

سرهنگ کهزادی ادامه داد : اطلاع رسانی‌های لازم در این خصوص با نصب بنر در محل پایانه مرزی با همکاری سایر دستگاه‌های خدمات رسان از جمله سازمان‌های اتوبوس رانی صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان تاکید کرد: رانندگان اتوبوس خط واحد که اقدام به جابجایی زائران از پایانه مرزی تا پارکینگ اربعین می‌کنندحق پیاده و رها کردن زائر در مقصد نامعلوم را ندارند.

انتهای پیام/ه

برنامه پلیس راهور در ایام اربعین حسینی در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.