توقیف محموله ۱۴ میلیاردی کالای قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله لوازم خارجی قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در شهرستان شازند خبر داد.

توقیف محموله ۱۴ میلیاردی کالای قاچاق در شازند سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان شازند در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و با انجام یک برنامه ریزی دقیق، موفق به شناسایی و متوقف کردن این خودرو شدند.

سرهنگ مفخمی اظهار کرد: در تحقیقات اولیه از راننده خودرو، وی اذعان داشت که محموله دارای بارنامه قانونی است که در بررسی دقیق ماموران انتظامی مشخص شد که بار خودرو با اسناد ارائه شده دارای مغایرت بوده و راننده فاقد مدارک معتبر قانونی است.

او گفت: در بازرسی از این کامیون توقیفی ۱۴ هزار و ۳۲ عدد ماکت گوشی، ۴۴۰ طاقه پارچه، ۹۷۰ عدد شارژر تلفن همراه، ۴۵۰ عدد پد موس، ۸ دستگاه باند رادیویی دو تیکه، ۳۷۸ عدد کاپشن و یک هزار عدد زیپ خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: از سوی کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش این محموله قاچاق ۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

او در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس استان در مبارزه با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / الف

کامیون حامل کالا های قاچاق توسط پلیس استان مرکزی توقیف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.