بسته اخبار حوادث

کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاقبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پوشاک قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد.

 سردار "علیرضا مرزبانی" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور، حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری تیبا و سمند مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

او  ادامه داد: در بازرسی از خودرو تیبا ۴۱۵ دست پوشاک و در بازرسی از سمند هم ۹ کیسه معادل ۲۳۰ کیلو پوشاک تاناکورا قاچاق کشف شد.

سردار مرزبانی بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسد.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این خصوص، از معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی و صدور حکم لازم خبر داد

 


پلمب ۱۱ باب قلیانسرا در کرمانشاه

 


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از پلمب ۱۱ باب قلیانسرا در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: در راستای طرح نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال مواد دخانی در سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها این تعداد قلیانسرا توسط ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان پلمپ شد.
او  افزود: ماموران کلانتری طاقبستان پس از هماهنگی لازم با مرجع قضائی نسبت به اجرای طرح پاکسازی مراکز عرضه قلیان در محدوده باغ ابریشم اقدام و از تعدادی واحد صنفی بازدید کردند.
سرهنگ براری علت پلمب این قلیانسرا‌ها را فعالیت غیرقانونی و عدم پایبندی به قوانین صنفی عنوان کرد.



دستگیری سارق حرفه‌ای با ۲۱ فقره سرقت در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۲۱ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
او ادامه داد: ماموران کلانتری آزادگان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
سرهنگ براری بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت از قطعات و محتویات خودرو و همچنین اماکن خصوصی اعتراف کرد.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

برچسب ها: قاچاق ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار