زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری «فندقلو» نمین تکمیل می‌شود

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین از تکمیل زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری فندقلو نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منوچهر نورزاده، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه منطقه نمونه گردشگری فندقلو یکی از مقاصد سفر گردشگران است، توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها برنامه ریزی شده است.

او افزود: امسال با اجرای حدود ۳۶۰ متر روکش آسفالت، راه دسترسی به تله کابین بخشی از زیرساخت‌ها محقق شد و در ادامه با تعریف پروژه رینگ دوم و راه خروجی دسترسی جنگل فندقلو با اعتبارپیش بینی شده سال ۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین با بیان اینکه پروژه‌هایی از این دست رفت و آمد گردشگران را تسهیل می‌کند، گفت: هدف از توسعه زیرساخت‌ها افزایش ماندگاری مسافران است.

نورزاده با بیان اینکه این منطقه از جاذبه‌های متنوع جنگل، کوه، دریاچه، مراتع سرسبز، گونه‌های گل‌های بابونه، میوه جنگلی فندق، سایت پرورش مارال ومجموعه خدماتی تله کابین برخوردار است، افزود: فندقلو سالانه سهم عمده‌ای در جذب گردشگران شهرستان نمین را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ع

جنگل فندقلو سالانه  سهم عمده ای در جذب گردشگران دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.