معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظر آباداز اجرای طرح های مختلف ورزشی و اجتماعی برای سلامت و نشاط بانوان خبر داد.

راضیه نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  بااشاره به ضرورت و اهمیت سلامت روح و جسم بانوان شاغل در ادارات گفت: باتوجه به اجرای طرح جامع بانوان وخانواده درشهرستان نظرآباد طبق تاکید ویژه فرماندار شهرستان، با برگزاری کمیته سلامت و بهداشت روان بانوان در زیرمجموعه این طرح در تلاش هستیم وضعیت سلامت بانوان و کودکان را بیش از پیش ارتقاء ببخشیم.

 

او افزود: از جمله فعالیت های ثمربخشی که در این کمیته مقرر شده است و در حال حاضر اجرا می شود  طرح همگانی ورزش مدیران و پرسنل بانوی دستگاه های اجرایی می باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد در پایان با بیان تشریح چگونگی عملکرد این طرح، گفت: طرح همگانی ورزش مدیران و پرسنل ویژه بانوان در دستگاه های اجرایی به‌منظور پیشگیری از کم تحرکی، چاقی و بیماری های ناشی از آن برای بانوان شاغل در حال اجراست که هرهفته در نظرآباد به میزبانی یکی از ادارات و باحضور مربی ورزشی در رشته های آمادگی جسمانی و یوگا عملیاتی می گردد.

 

انتهای پیام/د.خ

 

طرح همگانی ورزش در ادارات اجرا می شود

برچسب ها: نظرآباد ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.