خرید بیش از ۳ هزار تن گوجه از کشاورزان استان قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان تاکنون، ۳ هزار و ۳۳۵ تن محصول خریداری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شهرام رحمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: از ابتدای طرح خرید حمایتی گوجه از کشاورزان تاکنون معرفی نامه برای تحویل  ۵ هزار و ۴۰۰ تن گوجه فرنگی صادر شده که از این میزان ۳ هزار و ۳۳۵ تن بصورت حمایتی به کارخانجات تحویل داده شده است.

به گفته رحمانی، این میزان گوجه توسط مباشر خرید تعاونی روستایی استان و ارائه به کمیسیون خرید محصول مستقر در مرکز خرید طرف قرارداد خریداری شده است.

او افزود: طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان استان بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور در زمینه حمایت از تولید و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان توسط جهاد کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی در حال انجام است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: گوجه کاران استان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم شامل؛ تصویر کارت شناسایی و ملی و تاییدیه شماره حساب بانک کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه مراجعه و معرفی نامه برای ارائه بار دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

صدور معرفی نامه برای تحویل  ۵ هزار و ۴۰۰ تن گوجه فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.