لیگ برتر فوتبال بانوان/ سیرجان حریف صدر جدولی اش را شکست داد

هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان پنجشنبه ۲۵ مهر ماه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

سیرجان حریف صدر جدولی اش را شکست داد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان پنجشنبه ۲۵ مهر ماه با برگزاری ۴ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد. در حساس‌ترین رقابت هفته تیم صدرنشین هیات فوتبال البرز میهمان تیم رده دومی شهرداری سیرجان بود. این دیدار با پیروزی سرجان به پایان رسید.

ملوان بندرانزلی ۱ _ ۱ فولاد مبارکه سپاهان

تیم سپاهان اصفهان در انزلی مساوی کرد تا دست خالی به خانه بازنگردد. در این بازی ابتدا تیم ملوان با گل افسانه اقبال پیش افتاد اما در نهایت تیم سپاهان به بازی بازگشت و توانست با یک گل بازی را به مساوی کند.

شهرداری سیرجان ۳ _ ۱ هیات فوتبال استان البرز

شهرداری سیرجان در حالی که یک گل از نماینده البرز عقب بود، به بازی بازگشت و پیروز این دیدار شد. گل هیئت فوتبال البرز را سارا قمی بازیکن فصل پیش ملوان به ثمر رساند و برای سیرجان هم هستی فروزنده دبل کرد و سهیلا نظام آبادی یک گل زد.


بیشتر بخوانید: داورانی که در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان سوت می‌زنند


آذرخش کردستان ۱ _ ۰ پالایش گاز ایلام

تیم آذرخش کردستان توانست با یک گل از سد میزبان خود پالایش ایلام عبور کند و سه امتیاز این بازی را به دست آورد. تک گل آذرخش را سمیه خرمی به ثمر رساند.

ذوب آهن اصفهان ۱ _ ۰ همیاری آذربایجان غربی

ذوب آهن اصفهان توانست با یک گل از سد حریف ارومیه‌ای خود بگذرد و شکست هفته پیش را جبران کند. تک گل ذوب آهن را نرگس زهری به ثمر رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار