حمایت بانک‌های مازندران از تولید و سرمایه گذاری

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: بانک‌ها حمایت‌های ویژه‌ای از تولید و سرمایه گذاری در استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، از تولید و سرمایه گذاری مشروع تاکید کرد و گفت: بانک‌ها باید حمایت‌های ویژه‌ای از تولید و سرمایه گذاری در استان داشته باشند.

او افزود: باید برای راه اندازی شرکت‌های صنعتی که به هر دلیلی فعالیت آن‌ها راکد و متوقف است، چاره اندیشی شود و چرخه تولید در استان نباید متوقف شود.

حجت الاسلام اکبری با اشاره مبحث مطرح شده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مبنی بر تخصیص زمین و راه اندازی شهرک صنعتی در شهرستان بهشهر، گفت: این مورد در شورای حفظ حقوق بیت المال مجدداً مطرح شود تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.
 
رئیس کل دادگستری مازندران: افزود مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی مورد حمایت دستگاه قضایی است و باید عملیاتی و اجرایی شود.
 
در این جلسه مدیران کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی استان مازندران مشکلات خود را مطرح کردند و رئیس کل دادگستری استان دستورات و رهنمود‌های لازم را در این خصوص صادر کرد.

مقرر شد برخی پرونده‌ها نیز با ارجاع به معاونان قضایی، رئیس کل دادگستری استان مازندران، در کمیته فرعی مورد بررسی قرار گیرد.

۵۷۱ نفر در ۶ ماه امسال به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران مراجعه کردند که با برگزاری ۲۷۲ جلسه و تصویب ۱۹۴ مصوبه از تعطیلی ۲۴۴ واحدتولیدی دراستان، ممانعت شده است.

انتهای پیام/ س

ضرورت حمایت ویژه بانک‌ها از تولید و سرمایه گذاری در مازندران

برچسب ها: قوه قضاییه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.